BAYAT EKMEKLER – PİZZA EKMEK DİLİMLERİ

16 Şub
Soframız Hale’nin ev sahibi olduğu Bayat Ekmekler etkinliğimiz de bitiyor. Ben yeni bir şey yerine, son birkaç etkinlikte yaptığım gibi arşivden bir tarifle katılıyorum. Bir taraftan yeni şeyler deneyememenin sıkıntısı olmakla birlikte, diğer taraftan arşivimin genişlemiş olduğuna ve buradan etkinlik tarifi çıkarabilmeme seviniyorum.
Etkinlik tarifim yakın zamanda sizlerle paylaştığım pizza ekmek dilimleri, etkilik için başka bir şey yapsamda bu tarifi mutlaka tekrar yazardım, çünkü bizim ailenin bayat ekmekler için en sık uyguladığımız tariftir. Bayat ekmekleriniz için tarifin adresi aşağıda, afiyet olsun…

http://alacarte-neslos.blogspot.com/2008/01/kahvaltimiz-ve-pizza-ekmek-dilimleri.html

5 Yanıt to “BAYAT EKMEKLER – PİZZA EKMEK DİLİMLERİ”

  1. Hülya Şubat 16, 2008 11:01 am #

    Neslihan’cığım,Bayat ekmekleri ne güzel değerlendirmişsin.Ben de yaparım bunlardan ben farklı olarak karışıma süt de ekliyorum.Ekmek atılmasına hiç dayanamam evde kalan bayat ekmekleri son kırıntısına kadar kullanmaya çalışırım. Ellerine sağlık…

  2. Tombuk Şubat 18, 2008 12:16 pm #

    Neslihancım,Çok hoş görünüyor pizza ekmek dilimleri.. :)Ben de bir şeyler düşünüyorum etkinlik için..Ama daha uygulamaya geçemedim. :)Ellerine sağlık.Sevgiler..

  3. ebruli pastalar Şubat 18, 2008 6:11 pm #

    Neslihan’cım, Bu pizza ekmek dilimlerine bayılırım. Ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş.Sevgiler..

  4. Neslihan Şubat 18, 2008 8:02 pm #

    Hülyacım çok teşekkürler ben de herşeyi değeplendirmeye çalışırım, yiyecek atmak beni üzer, bir dahaki sefere sütte ekleyip denerimSevgilerimleTombukcum çok teşekkürler, senin tarifi de bekliyoruz o zaman:)SevgilerimleEbrucum çok teşekkürler, benim de favorilerimden bu tarif.Sevgilerimle

  5. esra Ocak 19, 2009 9:00 am #

    söyliyecek bişey bulamıyorum mükemmelsiniz.ben dün keşfettım bu sayfayı ve cok verımlı bı sayfa olusturmussunuz tebrik ederım

Bir Cevap Yazın

